Tuesday 28 November 2017

Jutawan Forex Carigold Pelik


Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preço Ação atau ada yang sebut sebagai negociação nua. Saya kurang menggunakan indicador. Alta Probabilidade Preço Formação Acção. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama bagi yang baru nak belajar tentante Forex, elok sangrar belajar dan fahamkan Preço ação ini. Sebab, dengannya, baru, kita, betul2, faham, sifat, pergerakan, Forex, ini. Saya mula mengumpul formação2 yang Alta probabilidade dan comércio menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan massa, saya post formang formation2 ina Kalau pernah baca post saya pada fevereiro 2013 (ye. Lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buu dulu pun, dah luput, tak boleh nak acesso dah. Tak apalah. Kita buatlah yang baru. Saya baru iniciar semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan depósito USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan corretor Forts. Forte de Kenapa - sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau corretor ni, kadang2 ada juga corretor yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada programa afiliado yang bagus. Kita pun tak tau bila comércio kita comércio, tiba2 akaun afiliado kita ada banyak baki. Saya buat auto afiliado je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) é um guna nama isteri. Di bawahnya, adalá akaun2 yang saya gunakan untuk trading. Cliente saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk abril (sebelum GST .. hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit yang pertama - corretor de dengan FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni spread memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya depositar ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Comércio semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari semula modal sebanyak USD500. Alhamdulillah, hotéis de luxo e hotéis de luxo em USD $ 2800. Jadi, retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu. Enviar uma Mensagem a este Fornecedor 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan rate depo dia yang paling rendah sekarang - masih em RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 dígitos e agak confuso (selalunya saya guna 4 dígitos). Dan akaun Rempõe 2 di UMOFX ni saya guna 4 dígitos. Tapi, risau jangan. Saya akan kembali, bangunkan, akaun, Rempit 1, bila, saya, ada modal, untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya passo completo 1 malam tadi. Akan iniciar etapa 2, hari ni. Harap2 minggu depan etapa completa 3. Akaun2 Rempit lain yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah considerar MOCASZ. Semua dah configuração afiliado dan verificado. Kenapa saya cerita detalhes ni. Untuk, panduan, saya, dan, orang, lak, massa, akan, datang. Ini adalah tentativa saya yang kedua estratégia estratégica multi akaun. Terça-feira 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Agora, estou de volta. Esperançosamente kali ini boleh capai alvo saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada. Em espera bila memerlukan. Strategi Rempit: Etapa 1. 500 - gt 1,000 Etapa 2. 1,000 - gt 2.000 Etapa 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. 1ª tentativa falhou. 2a tentativa pendente Rempit 2. Completo passo 1. Saldo USD1,000. Agora masuk etapa 2. Rempit 3. espera modal Rempit 4. espera modal Rempit 5. espera modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak atualização blog ni. Tapi saya tak pernah berputus como um dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya cuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfeito, akan ada satu dua posição yang rugi, tapi secara keseluruhan saya lucro. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya tela berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, ole kerana saya menggunakan margem margem teknik, bila ada satu perda, ia merupakan perda yang besar. Ini membro kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat recuperar, masuk lagi mercado dengan tergesa-gesa, dengan margem yang lebih besar sebab nak cepat recuperar perda. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya, lakukan, berulang-ulang, kali, sejak, saya, mulakan, blog, ini. Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modais saya - melalui teknik dan sinal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saindo da moeda USD500 a mais de um dólar. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan comércio akaun ibu saya. Ini adalah akaun garante saya ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya deposit A ​​partir de R $ 229,00 Enviar por e-mail Selepas ini, harapan saya depósito di akaun-akaun Forea saya (ye. Memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 de itu, saya akan comércio dengan lebih agresivo de cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat alvo dengan 3 passo. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah alvo capai, akan keluarkan USD $ 500 akaun laun akaun. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya desenvolver akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa julgamento saya menggunakan akaun cento dengan modal USD10. Saindo do capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam tentativa tersebut akaun saya hangus. Tapi saya gerar semula modal USD10 a partir de USD50 yang terhasil, dan teruskan denka akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modais USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modal composição mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, jika pada akaun centavo USD10, posição do setiap aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maka, pada akaun USD 500 saya akan masuk dengan 0,1 lote (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Etapa 1. Dapatkan 500 pip dengan 0,1 lote posição setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Etapa 2. dapatkan 500 pip dengan 0,2 lote posição setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Etapa 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 lote posição setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, retirar USD500 dan buat akaun baru. Repita o passo 1.Siapa Saya Saya tidak berminat untuk mendedahkan identidade saya di sini. Apa yang ingin saya kongsikan di sini ialah pengetahuan dan pengalaman saya dalam FOREX. Saya mula menceburi bidang FOREX no dia 29 de abril de 2005. Dulu saya bekerja di sektor awam, gaji hanyalah cukup-cukup makan. Saya percaya sebahagian besar, kakitangan kerajaan, hanya, hidup, cukup-cukup, makan, sahaja. Mereka yang bergaji besar, mera yang pandai mengurus wang dan berjimat mungkin akan akan dapat hidup dengan selesa dan lebih dari cukup makan. Palavras-chave: maka, gaji, dulu, adakalanya, hidup, bukan, setakat, cukup, maka, malah tak, cukup, makan, pun, ada. Adakalanya terpaksa berhutang di sana-sini. Potongan não pode ser encontrado no banco de dados de banco de dados de hampir separuh sebulan gaji. Kereta dah 4 kali tukar trocador semuanya adalah kereta segunda mão. Tak pera rasa beli kereta baru. Nak renovar roadtax pun selalu terbabas. Bila tempo tayar botak, mula la fikir nak ikat perut, pinjam sana sini. Pada bulan novembro de 2005, seperti kebanyakan ibu bapa yang lain, saya dan isteri tengah berkira-kira orçamento untuk membeli persiapan persekolahan anak-anak. Por isso, waktu itu antara perkara yang saya selalu cari di internet ialah peluang-peluang untuk menambahkan pendapatan. Mergulhador de água de moinho de água de moinho de água de forragem e forragem de forragem. Saindo da tela e da capa do computador portátil no tutorial e na parte traseira da tela da Internet. Saya telah melakukan papel comercial selama lebih 8 bulan. Saya juga telah menaca pelbagai strategi dan juga indicador. Palavras-chave: indicador yang sesuai dengan cara negociação saya. Antaranya EMA 5, 10, 20, 50, 100, 200, SAR parabólico, MACD, estocástico dan juga Bolinger Bands. Pada penghujung bulan Ogos 2006 afiliados a um grupo de trabalho / dengan menggunakan wang pinjaman daripada Banco Rakyat sebanyak RM15,000. Saya mula comércio dengan depósito sebanyak USD 2.000 (RM 7.600) Seleções de bebidas bulan, seletas mengalami pelbagai kerugian sehingga terpaksa menambah depósito baru, akhirnya saya mampu beroleh keuntungan terkumpul yang agak lumayan. Sejak itu, saya sentiasa memantapkan diri saya dengan estratégia dan indicador yang saya rasa paling sesuai dengan saya. Pada bulan junho yang lalu. Pada usia 46 tahun iaitu pada 16 Jun 2007 (hari lahir saya), saya telah bersar daripada perkhidmatan awam dan kini comércio Forex sepenuh masa. Prestasi saya pada ketika ini amat memuaskan, prestasi negociação saya setiap bulan adalah antara 85 8211 90 lucro comércios. Jumlah kerugian bagi setiap comércio juga amat kecil iaitu antara USD 70 8211 300 por comércio, manakala keuntungan pula adalah antara USD 150 8211 1,500 bagi setiap comércio. Pendapatan saya sebulan RAHSIA. ) Masa terluang yang begitu banyak sekarang, mendorong saya untuk menghasilkan blog ini untuk tujuan berkongsi pengetahuan dan pengalaman dengan anda semua. Tuaian pertama saya bulan Mei yang lalu. Mereka yang telah belajar untuk comércio FOREX. TETAPI masih tidak mahir dan sering KERUGIAN. Mereka yang berminat untuk membuat keuntungan yang lumayan dalam FOREX. Mereka yang, mencari, pendurar, pasif, uni, menyokong, hidup, anda. Mereka yang tidak mahu belajar FOREX. Tetapi mahu comércio Forex dan Buat Duit. Mereka yang tidak mahu duduk di hadapan komputer untuk jangka lama. Jika e um tidak tahu dan masih tidak pernah membuat keuntungan negociação Forex. Maka ia adalah massa e um berubah ke CopyTrader Tidak dapat dinafikan ramai di antara kawan-kawan kita telah menjadi kaya-raya senyap-senyap negociação Forex. Namun, menurut, kaji, hanya, 5, hingga, 10, daripada, orang, orang, yang, benar, berjaya, menjadi, kaya, dalam, bidang, Forex. Yang lain gagal. 5-10 orang yang berjaya adalá mereka yang betul-betul mestre forex trading. CopyTrader membro peluang kepada kita untuk mengikut golongan yang berjaya ini. Baca seterusnya. Saya percaya kebanyakan kawan-kawan anda di luar sana yang tela de sedang belajar Forex Trading ini bertaun-tahun tetapi masih mengalami kerugian. Saya tidak mahu tuding jariorang lain. Sayapun lakukan sama Sehingga jan, 2012 saya telah kehilangan beribu - ribu Dolar dalam Forex. Tradução automática limitada:: CopyTrader. OK, saya tidak mahu membuang massa anda. Saya hanya ingin berkongsi bagaimana saya membuat keuntungan dalam Forex. Untuk comércio forex banyak massa yang diperlukan untuk buost analisis setiap hari. Tapi bagaimana pula dengan orang yang berkerja seperti kita CopyTrader selesaikan masalah itu. CopyTrader menyediakan peluang untuk membuat keitungan dalam perdagangan Forex deniti meniru GURU - GURU FOREX yang membuat wang setiap hari. Kita hanya meniru mereka. Bila mereka beli, kita beli, bila mereka jual kita jual, serta merta. Perhatikan prestasi salah satu GURU FOREX di bawah. Analisis menunjukkan, beliau, membuat, keuntungan, setiap, minggu, ke bulan. Terdapat beratus - ratus pakar seperti beliau dalam CopyTrader dan e uma boleh mengikuti seberapa ramai pakar yang e uma suca secara percuma. Hanya klik butang Copiar Tradutor líder na comercialização de: Perfil do comerciante termasuk prestasi, comércio terbuka. Carteira, sejarah, rakan-rakan dan bilangan pengikut. O vídeo não está online e não está online.

No comments:

Post a Comment